Törley





Törley – betekintés egy nagy múltú magyarországi vállalat sikerének titkaiba


MEGVALÓSÍTÁS



A film
Powerpoint bemutató
Képek



TERV
Célcsoport: várjuk azokat a 18 éven felüli diákokat, akiket érdekel a cég működése, az indítás körülményei, gazdaságai okai és az alapítás korszakának jellemzői


A projekt célja:

- megismerni egy több mint 130 éve fennálló vállalkozás gyökereit, termékskáláját, marketing-tevékenységét, üzleti stratégiáját, változásmenedzselését, árképzési stratégiájukat

- a pezsgőkészítési eljárások megismerése, a pezsgő felfedezésének története

- kultúrtörténeti felfedezéseket tenni a korra jellemző gasztronómia, divat, társasági élet, zene és művészeti mecenatúra világába

 

A projekt ütemezése:

- szeptember folyamán látogatás a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeumban interaktív kosztümös tárlatvezetéssel (kb. 600 Ft/fő), anyaggyűjtés

- 2014. október 6. látogatás a Törley Gyűjtemény és Látogatóközpontban (500 Ft/fő)

- 2014. október 7. a produktum létrehozása a diákok ötletei alapján a tanárok támogatásával (tablókészítés, prezentáció, saját készítésű videó)

- 2014. október 8. a produktum(ok) bemutatása és hangulatteremtés korabeli enteriőr, öltözék, zene segítségével, termékbemutatóval és kóstoltatással


A projekt vezetői:

Keller Ágnes, Pintér Gabriella, Sverteczki Viktória